Kérdések + Válaszok

Hol van a cég székhelye?

Telephelyünk Budapesten van. Címünk elérhetőségeink bővebben a kapcsolat oldalon. Egyeztetet, időpontban személyesen is megnézheted kitűnő állapotú igazi fából készült székeinket. Ráülhetsz, meggyőződhetsz személyesen nem csak szépek a székek, de kényelmes ülőhely is lesz vendégeid számára.

Hová mennyiért szállítunk?

Az ország teljes területén állunk rendelkezésre. A szállítási költség kilométer alapú. Szállítási díjunk nem tartalmazza az esetleges behajtási díjakat, vagy behajtási engedélyek beszerzését. A bútorszállítás nehéz munka.

Sokan kérdezik, szállíthatnák a székeket ezzel spórolva a költségeken. Pársorban leírom mi is áll a kiszállítás rövid mondata mögött. A telephelyen fel kell pakolni a szükséges mennyiséget, majd megérkezve a kért helyszínre, le kell rakodni, behordani az épületbe a 6 egymásba rakott széket, 30kg egy rakat.

Minden szék egyenként egy vastag anyagból készült védőhuzatba van csomagolva. Ezeket egyenként el kell távolítani majd felhelyezni a szintén kicsomagolt székpárnákat és rögzíteni 2db tépőzáras szalaggal a háttámlához.

A védőhuzatokat elcsomagolni. Mindent becsomagolva szállítunk, hogy minden rendezvényen kifogástalan állapotban legyenek a székek. Rendezvény végeztével általában másnap ez a folyamat megfordul. 1 széket négyszer kell mozgatni, telephelyen fel, helyszínen le, majd helyszínen fel és telephelyen le.

Így leírva könnyebben átlátható 100db szék szállítása esetén 400db széket mozgatunk meg. Ami sok idő és sok munka. 100db szék két gyakorlott embernek az egyszeri lerakodása, csomagolása a helyszínen, az asztalok mellé elhelyezése min 1,5 óra + szállítási idő.

Hogyan foglalhatom le a székeket?

Emailben vagy személyesen is megteheted, mail-n a bérleti szerződés is megköthető.
Az alábbiak ismeretére van szükségünk a költségek pontos kiszámításához:
Rendezvény helyszínének ismerete (szükséges lépcső vagy lifthasználat, pár lépcső nem probléma)
Rendezvény helyének címe:
Rendezvény dátuma:
Mennyi ideig van szükséged a székekre (napok száma):
Székek darabszáma:
Székek színe:

Kölcsönzés megrendelése

A kapott árajánlat egyben egy megrendelőlap, amin már szerepelnek a fontosabb adatok darab, hely, szín stb. A megrendeléshez szükségünk van még pár személyes adatra, mint a bérlő címe, telefonszáma, személyi igazolványszáma, a kiszállítási hely pontos címe, ideje. A szükséges adatok pótlásakor. A kitöltött megrendelőlapot mail-n elküldjük kiegészítve a bérleti szerződéssel áttekintésre.

Az adatok ellenőrzése után, kérjük küld vissza a második lapot a bérlőnél aláírva. A bérleti szerződés visszaküldése után kell utalni foglalóként a megjegyzés rovatba feltüntetve a bérlő nevét rendezvénye dátumát.

A foglaló számlánkra megérkezését miden esetben email-n visszaigazoljuk. Ezzel a kölcsönzés életbe lép a bérleti szerződés 2 pontjának megfelelően. További teendő nincs. Munkatársunk rendezvényét megelőző 2-3 napban telefonon hívni fogja egy végső szállítási időpont egyeztetése végett.

Hogyan és mikor kell fizetnem?

Foglaláshoz a kölcsönzési díj 30% szükséges. Utalással vagy személyesen bármelyik Unicredit bankban befizethető, vagy személyesen telephelyünkön. A fennmaradó rész szállításkor, a kölcsönzött eszközök átvételekor számla ellenében fizetendő készpénzben.

Megrendelés után változtathatok a megrendelt mennyiségen?

A rendezvény időpontja előtt 14 nappal még módosítható a darabszám, ha kevesebbre lenne szükség. Ha többre lenne igény a lefoglalttól, nem biztos, hogy biztosítani tudjuk a kapacitásunkból az adott időpontra.

Ajánlatos pár székkel többet rendelni hasonló okokból, illetve gondolva az utolsó pillanatokban betoppanó, váratlan vendégekre is. :-) Akikről megfeledkezhetnek a megrendelők, fotós videós, zenészek, vőfély.

Mikor telefonálhatok?

Munkanapokon: hétfő-péntek 09:00-18:00-ig állunk rendelkezésre.

Telefonon csak körülbelüli kölcsönzési díjat tudunk adni a pontos díjkalkulációhoz, sokat kell számolni. Az írásban kért árajánlatra tudunk pontos mindenre kiterjedő kölcsönzési költséget kiszámítani. Email-re amint tudunk, válaszolunk általában gyorsan a kérdésekre.

Telefon: 06 20 / 391-2503


Telephely: 1141 Budapest

Paskál utca 58

(c) 1995-2017 - All rights reserved.

Készítette: Weboldal-Center